Kattints és tudj meg többet támogatóinkról. Szívesen támogatnád Te is a Crosskovácsit? Akkor gyere és nézd meg szponzorációs lehetőségeinket.
1. ELŐNEVEZÉS
Javasoljuk az előnevezést, amelyet 2021. június 1-vel bezáróan tudtok még megtenni. Az ezután történő befizetések nem kerülnek feldolgozásra.
2. ELŐNEVEZETTEK RAJTSZÁMFELVÉTELE
Az előnevezettek számára a rajtszámfelvételt nemcsak a verseny napján biztosítjuk, hanem a marathon versenyt megelőző napon is (2021.június 11.), 16-19 óra között. A marathon verseny napján két asztalnál biztosítjuk a rajtszámfelvételt, kérlek figyeld a kiírásokat.
Lehetőséget biztosítunk a csoportos rajtszám átvételre is, amennyiben június 6-ig ezt emailben jelzitek: bako.ju@gmail.com
Írjátok meg pontosan, hogy melyik csapat rajtszámait szeretnétek egyszerre felvenni és ki lesz az, aki a rajtszámokat felveszi.
3. HELYSZÍNI NEVEZÉS
Helyszíni nevezésre nemcsak a verseny napján van lehetőség, hanem 2021. június 11-én is, 16-19 óra között.
Ha a verseny napján szeretnél a helyszínen nevezni, javasoljuk, hogy gyere korábban, így elkerülhetővé válik a tumultus. Feliratok fogják segíteni a tájékozódást.
Felhívjuk a figyelmet, hogy helyszíni nevezés során csak készpénzt tudunk elfogadni.
4. RAJT
Az előző évektől eltérően idén 2 rajtbox kerül kialakításra.
A rajtboxokat 9:55-kor nyitjuk meg az alábbiak szerint:
Az 1-es rajtboxba a hosszútáv, a 2-es rajtboxba a középtáv állhat be 9:55-től.
10.15 órakor, a hosszútáv elrajtolása után a 2-es boxból előreengedjük az 1-es boxba a középtáv versenyzőit. Mikor a középtáv elfoglalta az 1-es rajtboxot, megnyitjuk a 2-es rajtboxot a rövidtáv versenyzői számára.
10:30-kor a középtáv rajta után a rövidtáv versenyzőit előreengedjük a 2-es rajtboxból az 1-es rajtboxba, és ezután állhatnak be a mini, gyermek és családi futam résztvevői a 2-es rajtboxba.
A rövidtáv 10:45-as rajtja után engedjük a mini, a gyermek és családi futam résztvevőit az 1-es rajtboxba.
A rajtboxokat körbekordonozzuk, azokba csak a megnyitott kapukon keresztül lehetséges bemenni.
A beszólított versenyzők listáját az infotáblára függesztjük ki, és részükre a rajkapu mellett külön várakozási zóna áll rendelkezésre.
5. FRISSÍTŐPONTOK
Minden egyes frissítőponton több asztalt fogunk elhelyezni, minden asztal ugyanazokat az élelmiszereket fogja tartalmazni. Oda menj, ahol éppen nem áll versenyző, vagy ahol a legkevesebben vannak.
6. EREDMÉNYHIRDETÉS
Az eredményhirdetés időpontjait elosztjuk, külön hirdetjük az
e-bike, mini, gyerek és családi kategóriák eredményeit (14 óra),
külön a rövidtáv eredményeit (15.00) valamint
a közép- és hosszútáv eredményeit (15.30 óra).
7. JÁRVÁNYÜGYI INTÉZKEDÉSEK
Továbbra is kérjük, hogy a versenyközpontban használj maszkot. Mi szervezők, ugyanezt fogjuk tenni.
Tarts távolságot a sorban állásnál.
Kézfertőtlenítők az idén is lesznek, szabad őket használni.
8. VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNY
A versenyen való induláshoz nem feltétel a védettségi igazolvány megléte.
Továbbra is tartjuk magunkat a kormányzati intézkedésekhez, ezért változás esetén kérjük, hogy figyeld a honlapunkon, illetve a facebook oldalunkon lévő híreket.